افتتاح درمانگاه شبانه روزی جمعیت هلال احمر تربت حیدریه
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

دو پروژه عمرانی جمعیت هلال احمر تربت حیدریه با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه اظهار داشت : پروژه درمانگاه شبانه روزی هلال احمر با زیربنای 300 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 700 میلیون ریال، با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی و نماینده وفرماندار شهرستان به بهره برداری رسید.
محمدرضا پورعباسی گفت: مرمت و بازسازی ساختمان درمانگاه با اعتبار 300 میلیون ریال و تجهیزات پزشکی آن بالغ بر400 میلیون ریال از اعتبارات داخلی جمعیت هلال احمرهزینه شده است.
ظهر امروز درمانگاه و مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان با حضور نماینده این شهرستان در مجلس، مدیرعامل و برخی معاونان سازمان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی و فرمانداران شهرستان‌های تربت‌ حیدریه و زاوه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

درمانگاه مذکور 300 متر زیربنا داشته و با 32 میلیون تومان اعتبار احداث شده و دارای بخشهای دندانپزشکی، مامایی، تزریقات، واکسیناسیون حجاج و پزشک عمومی است.

مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر تربت‌حیدریه نیز با اعتبار 230 میلیون تومان با زیربنای 115 متر زیربنا احداث شده  و دارای کانون‌های مختلف اداری، سایت آموزش و مجتمع فرهنگی ورزشی است.

در این مراسم ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی نماینده مردم تربت‌ حیدریه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ارزش خدمت در هلال احمر نه تنها کوچک نیست بلکه بزرگ و به اندازه تمامی مرزهای عالم است.

وی با اشاره به اینکه بزرگی تشکیلات جمعیت هلال احمر و دیدگاه آن جهانی است چرا که قلب این نیروها برای خدمت می‌تپد، افزود: باید از این نهاد حمایت کرد.

خسروی ادامه داد: مردم تربت‌ حیدریه با تقدیم یک هزار شهید، طلایه‌داران انقلاب در روز 9 دی‌ماه سال 1357 هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: رسالت ما پاسداری از انقلابی است که 300 هزار شهید آن را به عنوان امانتی بزرگ در اختیار ما قرار داده‌اند.

درادامه این مراسم سید مجتبی احمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز اظهار کرد: افتتاح این دو مرکز تلاشی برای صلح و دوستی و سلامتی برای انسان‌ها است.

وی افزود: امروز جامعه با شتاب بسیار به سوی سوانح و حوادث پیش می‌رود و انسان‌ها با 3 اتفاق بزرگ شهرنشینی، تغییرات آب و هوا و طغیان انسان به عنوان یک فرد تنها در جهان مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه تغییرات آب و هوا اثرات مخربی بجا گذاشته و آسیب‌پذیری انسان‌ها را بیشتر می‌کند افزود: چاره‌ای نیست جز اینکه آگاهی و آمادگی خود را در مقابل حوادث و سوانح بیشتر از پیش کنیم.

احمدی در خاتمه بیان کرد:  در قانون وظیفه آموزش همگانی در این موارد بر عهده جمعیت هلال احمر است و نیروهای این سازمان اعم از جوانان، داوطلبان و امدادگران در این مسیر حضور و فعالیت چشمگیری دارند.





تاریخ: جمعه 25 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 384
بازدید کل : 110123
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت